خبر فوری
هرمزبان:بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مردم ولایتمدار هرمزگان در کنار ملت ایران اسلامی این بار نیز حماسه ساز شدند.

مردم ولایتمدار هرمزگان این بار هم حماسه ساز شدند

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: امروز پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از اقتداری تحسین برانگیز برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه رژیم ستمشاهی به بیگانگان وابسته بود، افزود: انقلاب اسلامی، ایران را از وابستگی به استکبار نجات داد و استقلال و آزادی را برای کشور ما به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی دو ارزش و دو آرمان در کنار خود دارد، مردم‌سالاری و دین‌سالاری. جمهوری اسلامی ایران تبلور شریعت در ظرفیت یک ملت بزرگ است، جمهوری اسلامی تجلی حکومت خداوند در قامت ملتی رشید است و جمهوری اسلامی ایران اعمال اراده الهی از طریق امتی بیدار و هوشیار است.

به گفته آیت الله نعیم آبادی، ریشه‌های این انقلاب، آرمان‌ها و اصول ما تغییر ناپذیر خواهد بود و اگر در فروع و اجرا چیزی مورد نظر باشد، باز هم در چارچوب جمهوری اسلامی ایران از طریق انتخابات و صندوق آراء مردم خواهد بود.

وی افزود: همانطور که امام عزیز و بزرگوار ما فرمود جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه اضافه. اسلامیت ما عین جمهوریت ماست و جمهوریت ما عین اسلامیت ماست. ما برای اعمال اراده مردم بهترین راه را اجرای احکام اسلام می‌دانیم و برای جمهوریت، بهترین راه اراده و حاکمیت مردم در چارچوب مقررات اسلامی است.

نعیم‌آبادی با اشاره راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامیبیان داشت: برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که خواسته مردم مسلمان و انقلابی ایران بود، مردم هرمزگان حضوری پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

امام جمعه بندرعباس شناخت دشمنان و راهکارهای مقابله با هجمه آنان را امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: باید کوشش بیشتری برای تکمیل اهداف جمهوری اسلامی ایران در جبهه اقتصادی داشته باشیم.

نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است چون دشمنان در عرصه اقتصادی در حال جنگ و مبارزه با ملت ایران هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید