خبر فوری
هرمزبان:مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور بهره برداری از 19 طرح بندری و دریایی سال 96 با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 500 میلیارد ریال با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی در روز 21 بهمن ماه جاری خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی 21 بهمن ماه به بندر شهید رجایی سفر می کند

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در مراسم افتتاح این پروژه ها، علاوه بر دکتر آخوندی، مهندس "راستاد" معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، "حق شناس" معاون امور دریایی، "حسن زاده" معاون امور بندری و اقتصادی، "الهیار" معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی این سازمان، دکتر "همتی" استاندار هرمزگان، اعضای مجمع نمایندگان استان در خانه ملت و جمعی از مدیران عضو شورای حمل و نقل استان، تعدادی دیگر از مقامات استانی و اهالی رسانه حضور خواهند داشت.

وی افزود: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دو طرح احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در بندر خلیج فارس، یک طرح احداث پایانه لجستیک کالا و کانتینر و یک واحد آبشیرین کن جدید در بندر شهید رجایی از جمله پروژه‌های آماده افتتاح در بزرگترین بندر تجاری کشور است که با حضور وزیر راه و مدیران ارشد سازمان بنادر به بهره برداری می رسند .

عفیفی پور همچنین پنج فروند اسکله فلزی شناور، احداث ساختمان مامور سرای بندر هرمز، مرکز امداد و نجات دریایی بندر شهید حقانی، لایروبی بندر جاسک و تجهیز پایانه بین المللی خلیج فارس در بندر شهید باهنر را از دیگر پروژه هایی برشمرد که در نهمین روز از دهه مبارک فجر سال 96 در بنادر تابعه  استان هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرا و بهره برداری از این 19 پروژه بندری و دریایی را بالغ بر چهار ‌هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عمده منابع مالی این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر نیز از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، برای بیش از 700 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان، برگزاری مراسم ابلاغ رسمی قرارداد پنج ساله دو ترمینال اپراتور اصلی بندر شهید رجایی (تحویل ترمینال 1 به شرکت بتا و ترمینال 2 به شرکت سینا)، بازدید از کارگاه مونتاژ گنتری کرین ها و ترانستینرهای جدید ترمینال 2، افتتاح ضلع شمالی فاز 2 طرح توسعه کانتینری بندر(280 متر اسکله با اعتبار 56میلیون یورو) و بازدید از ساختمان و تجهیزات ایکس ری جدید بندر به عنوان دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به دروازه طلایی اقتصاد ایران برشمرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید