خبر فوری

آماده باش اورژانس زنجان برای مراسم 22 بهمن

آماده باش اورژانس زنجان برای مراسم  22 بهمنبه گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اصغر جعفری سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آماده باش و همراهی اورژانس استان در مراسم 22بهمن امسال خبر داد.
جعفری با  اشاره به آماده باش 52پایگاه شهری ،جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در سطح استان تعداد 12آمبولانس بصورت سیار گفت: نیروهای اورژانس همگام با مردم استان در راهپیمایی و مراسم روز 22بهمن حضور خواهند داشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان زنجان محل استقرار آمبولانس ها در شهر زنجان را در چهار راه امیرکبیر،سبزه میدان،میدان انقلاب و تقاطع صدرجهان عنوان  و اضافه کرد:یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز آماده ارايه خدمات اورژانس و سلامت به مردم  در روز 22بهمن خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید