خبر فوری

رفع تصرف 42220 متر مربع از اراضی ملی شهرستان میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان ؛ خسرو بهرامی نژاد گفت : حفظ و حراست از اراضی ملی و جلوگیری از زمین خواری  از وظایف اصلی نیروهای یگان حفاظت این شهرستان است که در این راستا زمینی به مساحت 42220 متر مربع در شهرستان میناب که متصرفان این اراضی رابه قصد کشاورزی تعرض کرده بودند پس از پیگیری های انجام شده با اقدام یگان حفاظت این اداره رفع تصرف شد.

وی ارزش ریالی این میزان از اراضی تصرفی را بیش از 1 میلیارد ریال برآورد و اظهار کرد: در برخورد با متصرفان و دفاع از حقوق ملی و بیت المال لحظه ای تردید نخواهیم کرد و متخلفان و متجاوزان به عرصه های طبیعی برابر قانون و مقررات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند تا اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد فرصت طلبان محفوظ بماند.

بهرامی نژاد یاد آورشد: مشارکت و اطلاع رسانی مردمی امکان حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت این اداره را فراهم می ‌کند و به همین منظور خط تلفن 1504 به عنوان پل ارتباطی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف از اراضی ملی سریعا گزارش تا اقدامات لازم انجام و مورد بررسی قرار گیرد .

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید