خبر فوری

عدالت در توزیع اعتبارات ملی و اشتغال برای استان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ،حسین هاشمی تختی در نشست مشترک وزیر محترم کشور با علما روحانیون ،معتمدین منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر و روستا و مسئولین شهرستان قشم اظهار داشت : باید از ظرفیت های جزایر برای پیشرفت و رشد اقتصادی استان استفاده کرده تا بتوانیم نه تنها موجب رشد و به چرخه درآوردن رونق در هرمزگان شویم بلکه بتوانیم اشتغال پایداری را برای جوانان ایجاد کنیم .

وی با اشاره به اینکه  برخی تضادهای مدیریتی در قشم متاثر از نبود قانون مناسب است خاطر کرد: ضعف از ما مسئولان است که تداخل قانونی وجود دارد و مردم در برخی امور سرگردان هستند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس در زمینه تردد خودروهای پلاک آزاد در استان نیز بیان داشت : چطور در دیگر مناطق آزاد کشور این محدودیت اعمال نمی شود اما یک بام و دو هوا صرفا برای هرمزگان وجود دارد؟

هاشمی تختی تاکید کرد : این مسئله را به طور جد به عنوان خواسته اصلی مردم در منطقه در صدر اولویت های سفر وزیر کشور به هرمزگان و جزایر مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس اظهار داشت : دشمن در دو فاز اسلام هراسی و ایران هراسی در حال نبرد با ملت ایران است تا واهمه جهانی از ملت ایران ایجاد کند اما ایران اسلامی نشان داد که با فرهنگ و اندیشه متعالی خویش می توان در برابر ابرقدرت ها ایستاد.

وی افزود: تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی از دیگر توطئه های دشمنان و برخی ایادی آنان است و باید تلاش ما معطوف به اثبات کارآمدی نظام و حل مشکلات مردمی باشد که هر جا لازم بوده ،ایثار کرده اند.

هاشمی تختی در پایان تصریح کرد: وحدت و امینت کنونی ما منشا پیشرفت کشور است و ما جلوه های ارزنده این حرکت عظیم را در هرمزگان و بخصوص در قشم شاهد بودیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید