خبر فوری
هرمزبان:مدیر کل پزشکی قانونی کردستان گفت:در 9ماهه امسال 12 نفر بر اثر حوادث کار در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش داشته است.

کاهش 25 درصدی مرگ افراد بر اثر حوادث کار در کردستان

 به گزارش هرمزبان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، غلامرضا همایون‌پور گفت:در 9 ماهه نخست سال جاری 12نفر بر اثر حوادث کار در کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 16نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 25درصد کاهش داشته است.

وی افزود:تمامی فوت‌شدگان 9ماهه امسال و مدت زمان مشابه سال قبل مرد بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی کردستان با اشاره به اینکه درهمین مدت 9 ماهه امسال 276 نفر مصدوم حوادث کار جهت معاینه به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کردند،بیان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که مصدومین حوادث کار 300 نفر بودند 6،8 درصد کاهش داشته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید