خبر فوری
هرمزبان:با حضور وزیر بهداشت از صبح امروز تا کنون ده طرح آموزشی، بهداشتی و درمانی در بندرعباس به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی هرمزگان با حضور وزیر بهداشت

به گزارش هرمزبان به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حسین داوودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای اجرای ده طرح بهداشتی ،درمانی و آموزشی در بندرعباس ‌۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بهره برداری از مجتمع آموزشی حکیم در پردیس دانشگاه علوم پزشکی، کلینیک فوق تخصصی هرمز، بهره برداری از بخش دوم آنژیوگرافی بیمارستان شهید محمدی، طرح توسعه بیمارستان اعصاب و روان ابن سینا، مرکز ناباروی دانشگاه، توسعه فضای آموزشی دانشکده بهداشت را از مهمترین طرح‌های به بهره برداری رسیده عنوان کرد.

حسین داودی افزود:کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مشیر دوانی، ۲۰ دستگاه آمبولانس زمینی و برنامه توسعه اورژانس پیش بیمارستانی و بهره برداری از کلینک دندان پزشکی تجمیعی دانشگاه به نمایندگی از ۴ کلینیک دندان پزشکی در استان از طرح‌های دیگری است که به بهره برداری رسید.

دیروز و امروز ۲۲۸ طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان در استان با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت عصر دیروز نیز با حضور در موسسه سیار نورآوران سلامت در روستای آبنمای شهرستان رودان ۱۰ بیمار نیازمند را معاینه چشم و عمل جراحی کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید