خبر فوری
هرمزبان:نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان این‌که شناخت دشمنان و راهکارهای مقابله با هجمه آنان لازم است، گفت: هم‌اینک محقق شدن اهداف اقتصاد مقاومتی از نیازهای جامعه است و دشمنان‌ هم سعی می‌کنند در عرصه اقتصادی با ملت ایران مبارزه کنند.

باید برای تکمیل اهداف جمهوری اسلامی ایران در جبهه اقتصادی بکوشیم

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: استقلال، آزادی و حاکمیت دینی رهاورد و خواسته مردم مسلمان و انقلابی ایران است و حفاظت و حراست از آن‌هم بر عهده همین مردم ولایتمدار است.

امام‌جمعه بندرعباس بابیان این‌که شناخت دشمنان و راهکارهای مقابله با هجمه آنان لازم است، اظهار کرد: هم‌اینک محقق شدن اهداف اقتصاد مقاومتی از نیازهای جامعه است و دشمنان‌ هم سعی می‌کنند در عرصه اقتصادی با ملت ایران مبارزه کنند.

نعیم‌آبادی با گرامیداشت دهه فجر و با یادآوری وابستگی رژیم ستم‌شاهی به بیگانگان خاطرنشان کرد: باید برای تکمیل اهداف جمهوری اسلامی ایران در جبهه اقتصادی هم بکوشیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بر گزارش عملکرد مسئولان و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم تأکید کرد.

نعیم‌آبادی با روزشماری حماسه‌های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی پیوستن نیروی هوایی به انقلاب اسلامی را بازخوانی کرد و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تحسین‌برانگیز توصیف کرد.

وی بر لزوم برپایی پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و راهپیمایی‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در هرسال، باشکوه‌تر و حماسی‌تر از سال قبل دانست و ادامه داد: دوست و دشمن از تحلیل و درک چرایی حضور گسترده ملت حماسه‌آفرین، انقلابی، قدرشناس، وفادار به امام راحل و ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب، مجاهد و شکست ناپذیر عاجزند و به‌حق باید در برابر این مردم، سر تواضع فرود آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: 22 بهمن یادآور حماسه‌ها و جان‌فشانی‌های مردم ولایت مدار است که عشق به انقلاب، مهر به امام راحل (ره) و سربلندی وطن را یکپارچه و بی‌واهمه فریاد زدند.

نعیم‌آبادی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان یک‌بار دیگر در روز  22 بهمن با حضور خود دست یاوه‌گویان و دشمنان قسم‌خورده اسلام را برای همیشه کوتاه کردند و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

امام‌جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی پرداخت و خمس را از راه‌های برون‌رفت جامعه از برخی مشکلات اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: پایبندی به احکام شرع مقدس موجب سعادت و سلامت جامعه اسلامی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان از وزرای کشور، بهداشت و دیگر مسئولان استان که برای افتتاح طرح‌های عمرانی دهه فجر به مناطق مختلف هرمزگان سفر کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید