حادثه رانندگی در استان کرمانشاه ۵ کشته و یک مجروح برجای گذاشت

صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برخورد یک دستگاه پراید و یک دستگاه خاور در سه راهی بیاشوش به سمت پاوه(محور کرمانشاه- روانسر) طی امروز جمعه ۲۰ بهمن خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه افزود: طی این حادثه که در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه امروز رخ داد، ۵ نفر فوت کرده و یک نفر مجروح شد.

وی تصریح کرد: از ۵ کشته شده این حادثه ۲ تن از سرنشینان پراید در دم جان باختند و ۳ تن دیگر نیز در حین انتقال به بیمارستان روانسر فوت کردند.

مدرسی ادامه داد: تنها مجروح این حادثه نیز راننده خاور بود که از ناحیه پا دچار شکستگی شده و توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان طالقانی کرمانشاه برای مداوا منتقل شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید