خبر فوری

مسئولان برای مدیریت حوادث پیش بینی نشده آماده باشند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از حسن خدمات دولت در شرایط بحرانی قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه معصومین در همه جا الگو هستند و ما هم پیرو این مکتب هستیم و باید آنها را الگوی خود قرار دهیم، گفت: حضرت زهرا(س) لباس عروسی خود را به فقیر می‌بخشند که نشان دهنده ایثارگری این خانواده است.

استاد سطوح عالی حوزه تصریح کرد: ملت مسلمان ایران در مواجهه با مشکلات و خدمت به حادثه دیدگان فوق العاده هستند و به نظر من در جهان از نظر ترحم و رحم و رافت ممتاز باشند.

وی بیان کرد: حمایت‌های مردمی در حادثه زلزله کرمانشاه بی‌نظیر بود و کمترین حادثه‌ای را به یاد می‌آوردم که تا این اندازه مردم برای کمک مشارکت داشته باشند.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: سرعت عمل مسئولان در تهیه کانکس بسیار خوب بود و توانستند قبل از زمان بارش برف اوضاع را مدیریت کنند و البته مناسبت است که این کانکس‌ها در فضایی نگهداری شود تا در مواقع بروز حوادثی مشابه که قابل پیش‌بینی نیستند، امکانات لازم برای مدیریت حادثه فراهم باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید