خبر فوری

طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک به بهره برداری رسید

طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک به بهره برداری رسیدبه گزارش هرمزبان به نقل از   حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در سفر وزیر بهداشت به استان هرمزگان، طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء به بهره برداری رسید و 32 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت قبلی این بیمارستان افزوده شد.

طرح توسعه این بیمارستان از سال 92 آغاز و برای ساخت و تجهیز آن 176 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیمارستان خاتم الانبیاء بندر جاسک دارای 10 تخت ویژه و 54 تخت بستری و شامل بخش های ویژه CCU، ICU، داخلی، اطفال، زنان، جراحی، دیالیز، زایشگاه، اورژ انس و سه اتاق عمل است.

گفتنی است؛ بندر جاسک در فاصله 332 کیلومتری جنوب شرقی بندرعباس قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید