خبر فوری
هرمزبان:به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، 42 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جزیره هرمز به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

42 نفر از مددجویان کمیته امداد جزیره هرمز به عتبات عالیات مشرف شدند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عیسی زارعی، معاون امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد هرمزگان گفت: کمیته امداد زمینه سفر زیارتی 42 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد را بااعتبار 430 میلیون ریال به عتبات عالیات فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه این نخستین کاروان اعزامی به عتبات از محل تعهدات سفر مهندس فتاح رئیس کمیته امداد کشور در 29 دی‌ماه 96 به این جزیره بوده است افزود: زائران عتبات عالیات حدود پنج روز را در شهرهای زیارتی کشور عراق ازجمله نجف و کربلا اقامت خواهند داشت و از برنامه‌های فرهنگی و زیارتی که در طی این سفر به آن‌ها ارائه می‌شود، بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان، اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی را یکی از فعالیت‌های شاخص حوزه‌ فرهنگی این نهاد برشمرد و عنوان کرد: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی باهدف تقویت روحیه معنوی آن‌ها، ایجاد و تقویت روحیه خودباوری و نشاط معنوی و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود که تاکنون تأثیرات بسزایی در زندگی خانوار‌های تحت حمایت داشته است.

وی، بهره‌گیری از فضای معنوی زیارت، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط و بالندگی در خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) را از دیگر اهداف برگزاری این سفرها ذکر کرد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید