خبر فوری

چهار دبستان یک کلاسه در روستاهای محروم جاسک افتتاح شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، عیسی رخ سفید صبح سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های آموزش و پرورش جاسک، گفت: باتوجه به اینکه پوشش حداکثری تحصیلی،توسعه فضای آموزشی،توجه به دانش آموزان محروم وانسداد بیسوادی از برنامه های مهم آموزش و پرورش است در ششمین روز از دهه فجر چهار مدرسه یک کلاسه در منطقه صعب العبور درروستاهای محروم شهرستان جاسک افتتاح شد.

رخ سفید بیان داشت: با جمع آوری مدارس کپری وساخت مدارس نوساز خوشحالی را در بین دانش آموزان ومردم این روستاها تقسیم کرده تا بتوانند از استانداردهای آموزشی مطلوبی بهره مند شوند.

وی گفت: این مدارس که در روستاهای تنگدف، تنگ گیشدان، دسکی وسیرجا وبا اعتباری بالغ بر۲۸۰میلیون تومان ساخته شده اند و باحضور مدیران شهرستانی افتتاح ودر این ایام به دانش این روستاها برای ادامه تحصیل هدیه شدند.

گفتنی است از آنجایی که روستاهای این شهرستان از محرومیت ها و کمبودهای زیادی بهره مند هستند، دولت و مسئولان عزم خود را جزم کرده تا در راستای محرومیت زدایی وخدمات دولتی بخش اعظمی ازاین مشکلات را بکاهند.

شهرستان جاسک یکی از مناطق مهم و استراتژیک در جنوب شرقی کشور و هرمزگان است که باتوجه به موقعیت آن،توجه مسئولان هم برای محرومیت زدایی بیش از پیش بوده که در این راستا ایفای نقش دولت در این منطقه چشمگیر بوده است.
 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید