خبر فوری

شهرداری ها باید پروانه ساخت را پس از استعلام از راه و شهرسازی صادر کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، این نشست با هدف هم‌افزایی بیشتر و پیشگیری و برخورد با متصرفین برگزار شد.

سرهنگ نیکبخت فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی هرمزگان با تاکید بر اینکه اخبار تعرضات باید در اسرع وقت به یگان حفاظت از اراضی گزارش شود، خاطرنشان کرد، شهرداری نباید مجوز و پروانه ساخت بدون استعلام و هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی به افراد متقاضی صادر کند.

وی گفت: از آنجایی که مبارزه با پدیده زمین خواری مطالبه آحاد مردم است به طور قطع با همراهی و همکاری مردم برنامه های این یگان پیش خواهد رفت و به این ترتیب انتظار می رود اهداف یگان محقق شده و دارای خروجی موثری باشد.

نیکبخت با قدردانی از همکاری و مساعدت شهرداری و شورای شهر جاسک در راستای دفاع از حقوق بیت‌المال و رفع تصرف اراضی دولتی تصریح کرد: یکی از مشکلات یگان کمبود ماشین آلات برای تخریب اراضی تصرفی است که انتظار داریم شهرداری و شورای شهر بیش از گذشته یاری رسان ما در این زمینه باشند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف یگان گفت: با هر شخص و یا گروه متجاوز به اراضی دولتی و ملی بدون تعارف وفق مقررات برخورد خواهد شد و بدون هیچ اغماضی مطابق با آیین نامه ها و دستورات قضایی و وظایف ابلاغی یگان در برخورد مقتدرانه مصمم خواهد بود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید