خبر فوری

بهره برداری از هزار کیلومتر راه روستایی در هرمزگان

غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی  هرمزگان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: یک‌هزار کیلومتر راه روستایی در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده و کار احداث یک‌هزار کیلومتر دیگر نیز آغاز شده است.

 وی با بیان اینکه در حوزه بزرگراه، آزادراه، راه اصلی و راه روستایی از ابتدای سال اقدامات مختلفی انجام شده است افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تامین اعتبارات مورد نیاز امسال ۱۶ کیلومتر بزرگراه با هزینه‌ ی بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال، ۶۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی با هزینه یک هزار و ۲۲۰ میلیارد به بهره‌برداری رسیده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت:از دیگر اقدامات در دست اجرا در استان هرمزگان احداث ۵۸ کیلومتر بزرگراه‌، ۱۵۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی و احداث ۷ دستگاه پل بزرگ به طول یک هزار و ۷۵۰ متر با اعتباربیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است که تا پایان سال ۳ پل به طول ۵۸۵ متر و هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شیری افزود: پروژه احداث راه روستایی در استان به عنوان یکی از شاخص مهم توسعه، برای اولین بار عملیاتی شد که در طول یک سال گذشته یک هزار کیلومتر راه روستایی احداث شده که در کشور بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین راه احداثی در طی یک‌سال در کشور ۳۰۰ کیلومتر بوده است گفت: هدف از احداث راه روستایی رفع محرومیت از چهره هرمزگان بوده که تا کنون یک هزار کیلومتر راه روستایی به بهره‌برداری رسیده است و احداث هزار کیلومتر بعدی نیز در استان آغاز شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید