خبر فوری

ایجاد4 هزار اشتغال در فاز نخست

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، سیدامیر امیری زاد با اشاره به توسعه سواحل و برنامه های دولت برای رونق اقتصادی در این منطقه، اظهار داشت: تائیدیه ارزیابی زیست محیطی شهرک صنعتی جاسک که از سال 93 در دست پیگیری بود از کمیسیون ماده 2 اخذ شده است.

وی در ادامه، مساحت این شهرک را 2 هزار هکتار عنوان کرد و افزود: یکی از موانع احداث شهرک با اخذ تائیدیه برداشته شد و پیش بینی می شود در فاز نخست شهرک بالغ بر 4 هزار شغل ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان با بیان اینکه این شهرک به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان مطرح است، ادامه داد: شرکت شهرکهای صنعتی در راستای توسعه سواحل مکران و اقدام عملی به سیایت های اقتصاد مقاومتی تاسیس و راه اندازی این شهرک را در دستور کار قرارداده است.

امیری زاد بیان داشت: گام بعدی ما در شهرک صنعتی جاسک پس از دریافت مجوزات زیست محیطی، ورود به اقدامات زیربنایی و ایجاد زیرساخت، برای ورود صنعتگران و سرمایه گذاران است که با برنامه ریزی انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به شهرک صنعتی خلیج فارس، از آن به عنوان فعال ترین شهرک صنعتی استان یاد کرد و افزود: در این شهرک 12 واحد صادرات گرا فعالیت دارد که عمده فعالیت آنها در زمینه صنایع شیمیایی و بسته بندی قیر است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی خلیج فارس 780 هکتار مساحت دارد و محصولات تولید شده این شهرک به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای آفریقایی وهند صادر می شود.

امیری زاد در ادامه با اشاره به تامین خوراک این صنایع توسط پالایشگاه بندرعباس گفت: محصولات شیمیایی و قیر تولید شده در این شهرک هم به صورت بسته بندی و هم فله صادر می شود.

وی از شهرک صنعتی خلیج فارس به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده هرمزگان یاد کرد و افزود: گاز رسانی به شهرک های صنعتی شماره یک و دو در شهرستان بندرعباس ، شهرک صنعتی بستک و شهرک صنعتی پارسیان انجام شده و گازرسانی به شهرک صنعتی خلیج فارس نیز تا پایان سال 97 انجام می شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید