خبر فوری

١٨ فیلم فجر در سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس اکران می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد در گفتگو با خبرنگاران گفت : یکی از سیاست های فرهنگی دولت ، توزیع عادلانه محصولات فرهنگی به همه اقشار در اقصی نقاط کشور است و به همین دلیل طی چند سال اخیر با آماده سازی زیر ساخت های لازم امکان اکران فیلم ها ی سینمایی همزمان با تهران در همه استان ها فراهم شد.

وی افزود : با تاکید بر نگاه فوق ، دو سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب در چند سال گذشته به سیستم پخش دیجیتال مجهز شد که علاوه بر اکران فیلم ها در طول سال همزمان با تهران ، امکان اکران فیلم های جشنواره فجر نیز وجود دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : امسال همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فجر ، ١٨ فیلم در دو سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب اکران می شود.

درویش نژاد به ساعات اکران فیلم ها اشاره کرد و اذعان داشت : پنج فیلم در حوزه کودک صبح ها ساعت ١٠ بصورت رایگان برای دانش آموزان اکران می شود و١٣ فیلم نیز که در بخش مسابقه فجر هستند در ساعات ٣٠/١٦ و ١٩ در سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب اکران می شود .

وی به معرفی فیلم ها پرداخت و گفت : پنج فیلم کودک شامل فیلم های " قهرمانان کوچک " ، " دنیای کیف ها " ، "فلیشاه " ، " دزد و پری " و " شکلات " می باشد که در سانس ساعت ١٥ از ١٤ بهمن لغایت ١٨ بهمن به ترتیب در هر دو سینما اکران می شود.

درویش نژاد ادامه داد: ١٣ فیلم بخش مسابقه شامل " امپراطور جهنم" ،" تنگه ابوقریب" ، "لاتاری" ، "کامیون "، "اتاق تاریک "، "جشن دلتنگی" ، "هایلایت "، "سوء تفاهم" ،"مصادره" ، "سرو زیر آب "، "شعله ور" و "عرق سرد " می باشد که از ١٤ بهمن لغایت ٢٢ بهمن در ساعات ٣٠/١٦ و ١٩ در هر دو سینما به روی پرده می رود.

گفتنی است : مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در بندرعباس ١٣ بهمن روز جمعه ساعت ١٨ در سینما ستاره شهر می باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید