خبر فوری

طرح شناسایی مشاغل سخت و زیان‌آور تدوین شد

محمدرضا یوسفی در  گفتگو با خبرنگار مهر به حوادث کار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری حوادث کار در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش خوبی داشته است و روزبه‌روز حوادث کار در استان کاهش می‌یابد. 

وی اظهار کرد: بیشترین حوادث کار در بخش ساختمانی رخ‌داده است و با آموزش‌های لازم درصدد این هستیم که حوادث کار را کاهش بدهیم. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: استان زنجان ازلحاظ امنیت شغلی و کار و کار گری رتبه خوبی را در سطح کشور دارد.

یوسفی بابیان اینکه در بخش رسیدگی به مشکلات  کار گری و کارفرمایی ۱۲ شعبه نظارت و هفت شعبه حل اختلاف فعال است، ابراز کرد: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار پرونده به این شعبات ارسال‌شده که از این تعداد ۸۵۰ پرونده منجر به صلح و سازش شده است.

وی با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های امن در حوزه کار گری است، تصریح کرد: به دلیل امنیت در بخش کارگری و کارفرمایی سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان خوب بوده است.

یوسفی با بیان اینکه طی  سال‌های گذشته برنامه ریزی توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی انجام‌شده است، گفت: طرح شناسایی مشاغل سخت و زیان‌آور تدوین شده است و این اداره بر ارائه آموزش‌های لازم برای ارتقای ایمنی کار گران در محیط کار تاکید دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید