خبر فوری

ادامه وزش باد در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس

مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسگفت:پدیده امروز استان در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس همچنان وزش باد نسبتا شدید و دریای مواج خواهد بود.

وی افزود:از  ظهر امروز مجدد وزش باد نسبتا شدید شمال غربی به ویژه در جزایر کیش، سیری،لاوان، ابوموسی،تنب بزرگ و کوچک و هنگام سبب مواج شدن دریا خواهد شد .

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:تنگه هرمز نیز در ساعات بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی نسبتا مواج و متلاطم خواهد شد .

مرضیه سی سی پور افزود:جزایر خلیج فارس خصوصا کیش و لاوان تنب بزرک و کوچک و ابوموسی تا روز چهارشنبه مواج باقی خواهد ماند و از پنجشنبه از میزان سرعت باد کاسته خواهد شد.

وی گفت:توصیه می شود تا مساعد شدن شرایط دریا (روز پنجشنبه ) شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در اسکله ها همچنان صورت پذیرد.

از لحاظ دمایی شرایط فعلی دمایی فردا نیز ماندگار خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید