افتتاح 228 طرح بهداشتی و درمانی در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر، 228 طرح بهداشتی درمانی با حضور مقام عالی وزارت بهداشت و مسئولان این استان به بهره برداری می رسد.

وی  افزود: این طرح ها شامل 11 کلینیک ویژه، 2 طرح توسعه بیمارستان، 20 مرکز جامع شهری و روستایی، 20 دستگاه آمبولانس، 11 پایگاه اورژانس، 25 آزمایشگاه، 76 خانه بهداشت و سایر طرح های بهداشتی و درمانی در هرمزگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت:این طرح ها با اعتبار بیش از 750 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده شبکه های بهداشتی و درمانی در استان گسترش یافته و امسال این تعداد به 116 مرکز بهداشتی و خانه بهداشت علاوه بر مصوبه گذشته از طریق وزارت بهداشت افزایش یافته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید