خبر فوری
هرمزبان:گروه دندانپزشک از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مردم روستاهای قشم را رایگان ویزیت می کنند.

بهره مندی جزیره نشینان قشمی از خدمات دندان پزشکی رایگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تراب ذاکری مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم گفت:گروه دندانپزشک از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مردم روستاهای قشم را رایگان ویزیت می کنند.

وی افزود: این گروه متشکل از 32 دندانپزشک به مدت 4 روز با حضور در مدرسه سید مصطفی خمینی روستای ُهلُر به مردم روستاهای جزیره قشم خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیم، جرم گیری، کشیدن، فیشورسیلانت و سایر خدمات دندانپزشکی ارائه می کنند .

 مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم گفت:این گروه دندانپزشکی سایر خدمات درمانی برای دندان های کودکان هم ارائه می دهند.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید