خبر فوری

روند تهیه طرح تفصیلی شهر بندرعباس به سرعت تکمیل شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس با اشاره به برگزاری نشست بررسی روند بازنگری طرح تفصیلی شهر بندرعباس، عنوان کرد: در این جلسه موارد مربوط به مباحث‌ طرح تفصیلی و مبلغ قرارداد مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت و مقرر شد مبلغ قرارداد طرح تفصیلی شهر بندرعباس ثابت و مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شود.

وی ادامه داد: در ادامه مباحث فنی و کارشناسی این طرح بررسی و مقرر شد مشاور طرح طی مدت 10 روز آینده نسبت به بازنگری و به روز کردن نقشه و مطالعات وضع موجود اقدام و جهت بررسی و تأیید به شهرداری بندرعباس تحویل دهد و در نهایت بعد از تأیید شهرداری، وضع موجود در کمیسیون ماده پنج استان به تصویب برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان افزود: روند تهیه طرح تفصیلی شهر بندرعباس بسیار طولانی شده و هر چه سریعتر باید طرح مذکور تعیین تکلیف شود و دستگاه های مسئول در این خصوص اقدام لازم را صورت دهند.

مدرس خاطرنشان کرد: قرارداد تهیه طرح تفصیلی شهر بندرعباس در تاریخ 28/12/90 منعقد شده و با گذشت حدود شش سال هنوز تهیه آن به اتمام نرسیده که لازم است هرچه زودتر تهیه این طرح به سرانجام برسد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید