مشاور استاندار و رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان منصوب شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، در حکم دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان به نوشین معلمی آمده است:

با توجه به راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان (پنجره واحد) برای متمرکز نمودن  امور مربوط به سرمایه گذاری از طریق این مرکز و پرهیز از مراجعه سرمایه گذاران  به دستگاه های اجرایی که موجب اتلاف وقت، سرگردانی، ایجاد موانع و طولانی شدن مسیر صدور مجوزات می شود در راستای سیاست دولت تدبیر و امید  جناب دکتر روحانی رئیس جمهور محترم، این مرکز ایجاد و بایستی در چارچوب و فرآیندی تسهیل گر همه موانع و مشکلات موجود در سر راه سرمایه گذاری را برطرف نموده و سرعت در اجرای بررسی صدور مجوزات را در پی داشته باشد تا سرمایه گذاران عزیز انگیزه بیشتری برای فعال شدن پیدا کنند و همکاری تمام دستگاه های اجرایی الزامی است، نظارت و تهیه و تدوین گزارش هفتگی از نحوه همکاری  دستگاه ها لازم است.

فلذا به پیشنهاد مدیرکل اموراقتصادی و دارایی و همچین مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری  استانداری جنابعالی به عنوان مشاوراستاندار و رئیس این مرکز منصوب می شوید.

امیدواریم با تاکید بر عنایات الهی و بهره گیری از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی و پیاده کردن سیاست های دولت تدبیر و امید در این حوزه که مهمترین بخش پشتیبان سرمایه گذاری است موفق و موید باشید.

شایان ذکر است، نوشین معلمی در حال حاضر معاون اقتصادی و سرمایه گذاری اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان هرمزگان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید