خبر فوری

افزایش 82 درصدی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب هرمزگان

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:هرمزگانی ها بیش از 2 میلیارد و 120 میلیون تومان کتاب از پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان خریدند که بر اساس این آمار هرمزگانی ها 82 درصد بیشتر از نمایشگاه کتاب در سال گذشته کتاب خریدند.

وی افزود: امسال 400 هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بازدید کردند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:پارسال حدود 380 هزار نفر از نمایشگاه کتاب بندرعباس بازدید کردند و یک میلیارد و 730 میلیون تومان کتاب خریدند.

علیرضا درویش نژاد افزود: در این نمایشگاه 600 ناشر داخلی و چهارده ناشر بین المللی در 485 غرفه حضور داشتند.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 86 هزار عنوان کتاب داخلی و بیش از 12هزار عنوان کتاب خارجی با سی درصد تخفیف عرضه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بیش از ششصد و پنجاه میلیون تومان یارانه برای خرید کتاب در این نمایشگاه پرداخت شد.

علیرضا درویش نژاد افزود: حضور نشریات ، روزنامه ها و خبرگزاری های استان در قالب غرفه های مجزا و همچنین حضور 40 غرفه در قالب رسانه های دیجیتال و اجرای برنامه های پربار بخش جنبی از ویژگی های این دوره از نمایشگاه بود.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از 2 بهمن در بندرعباس گشایش یافت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید