خبر فوری

روابط عمومی ها برای ایجاد رضایتمندی از دستگاه های اجرایی تلاش کنند

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی هرمزگان گفت : روابط عمومی ها موظفند در تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود : روابط عمومی ها برنامه ریزی لازم را برای ارتباط دستگاه های اجرایی با مردم انجام دهند و کارهایی که دولت در بخش های مختلف انجام داده را در دهه فجر به اطلاع مردم برسانند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه روابط عمومی ها ، پل ارتباطی میان دستگاه های اجرایی و بهترین مشاوران مدیران ، کارمندان و پالایشگر درون یک سازمان هستند، افزود: روابط عمومی باید منافع سازمان را با منافع مردم همسو کند.

فریدون همتی از روابط عمومی های استان خواست به مواردی که در جامعه و فضای مجازی مطرح می شود پاسخ به موقع و قانع کننده دهند.

وی ارتباط پویا و فعال روابط عمومی ها با رسانه ها را برای تبیین برنامه ها و اقدام دستگاه ها و نشست های منظم با استانداری خواستار شد .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید