خبر فوری

کانال تلگرامی ۱۳۷ راه اندازی شد

محمد ایلاقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پاسخگویی به مشکلات و سوالات شهروندان یکی از مهمترین  اهداف هر سازمان و نهاد است، اظهار کرد: روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان در راستای ارتقای سطح پاسخگویی به مطالبات شهروندان اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی ۱۳۷ کرده است.

وی  با اشاره به اینکه این اقدام با هدف ارتباط هر چه بیشتر و آسان تر با شهروندان راه اندازی شده است، افزود: شهروندان می توانند از هم اکنون با ارسال فیلم و عکس از مشکلات و مسائل شهری به ادمین گروه روابط عمومی شهرداری کرمان تا حصول نتیجه پیگیر رفع مشکلات شهری باشند.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان آدرس  کانال ۱۳۷ شهرداری را kcc۱۳۷@ اعلام کرد.

ایلاقی اظهارداشت: در پی ارسال مطالب به ادمین، کد رهگیری برای شهروندان ثبت و به صورت پیام برای آنها ارسال می شود و شهروندان می توانید از طریق ادمین یا تماس با مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷و اعلام کد رهگیری پیگیر مسئله مطرح شده خود باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید