خبر فوری

ساندا و تالوکاران هرمزگانی عازم مسابقات انتخابی تیم ملی می‌شوند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزارى تسنیم از بندرعباس، تیم منتخب ووشو آقایان هرمزگان در رده‌هاى سنى پایه در بخش ساندا ظهر شنبه براى حضور در رقابت‌هاى انتخابى تیم ملى عازم مشهد مقدس می‌شود.

این رقابت‌ها در بخش ساندا قرار است در روزهاى آینده از نهم لغایت دهم بهمن ماه به میزبانى مشهد مقدس برگزار شود و رقابت‌ها در بخش تالو نیز از تاریخ یازدهم لغایت سیزدهم بهمن ماه پیگیرى می‌شود.

براى نخستین بار تیمى از سوى صدا و سیماى مرکز خلیج فارس براى ضبط "مستند"، تیم اعزامى نونهالان، نوجوانان و جوانان هرمزگان (آقایان) در دو بخش تالو و ساندا را در رقابت‌هاى انتخابى تیم ملى جهت پخش از شبکه استانى مرکز خلیج فارس همراهى می‌کند.

علیرضا بهرمن رئیس هیئت ووشوى هرمزگان به‌عنوان سرمربى تیم اعزامى تالو و سانداى استان را همراهى می‌کند.

رقابت‌هاى ساندا در دو رده سنى برگزار می‌شود که سه نفر در رده سنى نوجوانان و پنج نفر در رده سنى جوانان در بخش ساندا براى هرمزگان به میدان مى‌روند که در بخش سانداى نوجوانان محمدحسن پرآور در وزن 45- کیلوگرم، ابراهیم اسلامجو در وزن 52- کیلوگرم و منصور دست افکن در وزن 48- کیلوگرم و در بخش جوانان محمدعلى اقتدار بختیارى در وزن 48- کیلوگرم، محمدصدرا اردشیرى در وزن 56- کیلوگرم، عیسى آرسیون در وزن 60- کیلوگرم، حمیدرضا ناظرى در وزن 75- کیلوگرم و محمدامین حسنوندى در وزن 70- کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

عارف رگبار و مهدى تاجیک به‌عنوان مربیان ساندا، تیم هرمزگان را همراهى مى‌کنند و رحیم رحیمى جاشویى مدیر سازمان تیم‌هاى منتخب استان به همراه جلال خورانى رئیس کمیته استعدادیابى هیئت ووشو هرمزگان، کار سرپرستى سانداکاران را بر عهده دارند.

در تالو نیز رقابت‌ها در سه رده سنى نونهالان، نوجوانان و جوانان پیگیرى خواهد شد که هر استان در هر رده مجاز به اعزام دو ورزشکار است که در رده سنى نونهالان امیرحسین چرزه در فرم‌هاى چانگ چوان و دائوشو در کنار ارشیا سالارى در فرم‌هاى چانگ چوان و گون شو، رده سنى نوجوانان بنیامین تنى در فرم‌هاى نان چوان، نن گون و نن دائو به همراه رضا جعفرى در فرم‌هاى تاى چى چوان و تاى چى جین و در رده سنى جوانان نیز تنها یاسین فتحى مقدم در فرم‌هاى نان چوان، نن گون و نن دائو براى هرمزگان بازى می‌کنند.

شش تالوکار هرمزگانى نیز به‌علت پر بودن سهمیه تیم استان در تیم‌هاى دیگر استان‌ها براى کسب سهمیه حضور در تیم ملى با حریفان خود رقابت خواهند کرد که در رده سنى نونهالان آرین سالارى در فرم‌هاى چانگ چوان و جین شو به همراه امیرحسین باقرزاده همائى در فرم‌هاى چانگ چوان و چیانگ شو براى تیم استان کرمان و در همین رده امیرعلى رکن الدینى در فرم‌هاى چانگ چوان و جین شو در کنار اشکان طاهرى در فرم‌هاى چانگ چوان و دائوشو براى تیم همدان به میدان مى‌روند و در رده سنى نوجوانان نیز پویا برفروشان در فرم‌هاى چانگ چوان، دائوشو و گون شو به همراه امیرمحمد آذرنگ در فرم‌هاى چانگ چوان، جین شو و چیانگ شو براى استان کرمان نیز بازى می‌کنند.

محمدامین تیمورى به‌عنوان مربى، تیم تالوى هرمزگان را همراهى خواهد کرد و آرش سالارى مدیر تدارکات هیئت استان در کنار رضا فتحى مقدم مدیر روابط عمومى هیئت ووشو هرمزگان سرپرستى تیم تالو را عهده‌دار هستند.

حیدر اسدى دبیر هیئت ووشو هرمزگان نیز به‌عنوان داور، رقابت‌هاى انتخابى تیم ملى نونهالان، نوجوانان و جوانان در مشهد مقدس را قضاوت می‌کند.

ورزشکارانى که در این رقابت‌ها سهمیه حضور در تیم ملى نونهالان، نوجوانان و جوانان را کسب مى‌کنند از بیستم فروردین ماه ٩٧ به مرحله نخست اردوى تیم ملى جهت حضور در رقابت‌هاى جهانى برزیل دعوت می‌شوند.

رقابت‌هاى قهرمانى 2018 ووشو جوانان جهان قرار است مردادماه سال آینده به میزبانى کشور برزیل برگزار شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید