طنین نوای عبدالباسط در مسجد‌النبی(ص) قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس دومین روز از مسابقات قرآنی شوق تلاوت با رقابت شرکت‌کنندگان سبک عبدالباسط آغاز شد.

سبک عبدالباسط از سبک‌های تلاوت محبوب در کشورمان است و تلاوت شرکت‌کنندگان مسابقات شوق تلاوت با این سبک سبب ایجاد شور و هیجان در محل برگزاری مسابقات شده حاضران استقبال گرمی از قاریان نوجوان حاضر در مسابقات کردند.

روز گذشته هم شرکت‌کنندگان سبک‌های منشاوی در نوبت صبح، شرکت‌کنندگان سبک مصطفی اسماعیل در نوبت بعد از ظهر و شرکت‌کنندگان سبک عبدالباسط بعد از نماز مغرب و عشاء در مسابقات تلاوت کردند که باقی‌مانده شرکت‌کنندگان این سبک صبح امروز تلاوت خواهند کرد.

پایان بخش این رقابت‌ها حضور شرکت‌کنندگان سبک تلاوت آزاد است که این افراد از شرکت‌کنندگان قدیمی طرح ملی تلاوت هستند و به دلیل مهارت‌هایی که در دوره‌ها کسب کرده‌اند به صورت تقلیدی تلاوت نمی‌کنند.

آیین اختتامیه این رقابت‌ها امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد‌النبی(ص) جزیره قشم برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید