خبر فوری
هرمزبان:گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سی و سومین دوره مسابقات قرآن مؤسسه نورمبین قم در کانال تلگرامی و پایگاه اینترنتی این مؤسسه بارگذاری شد.

برگزاری 33 امین مسابقات قرآن مؤسسه نورمبین قم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و سومین دوره مسابقه قرآن مؤسسه نور مبین قم، پایگاه تخصصی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه عموم قرآن‌پژوهان و مربیان علاقه‌مند در تارنمای این مرکز به نشانی http://noor-mobin.ir و همچنین کانال تلگرامی مؤسسه به نشانی https://t.me/noormobin و پیام رسان‌آی‌گپ بارگذاری شد.
این مسابقه در قالب شش سؤال تستی طراحی شده که سؤالات آن براساس دورس 155 تا 159 از آیه 1 تا 14 سوره نساء است که مطالب آن در پایگاه اینترنتی ترجمه و مفاهیم قرآن و تلگرام بارگذاری شده است. قرآن‌آموزان و داوطلبان پس از مطالعه می‌توانند پاسخ به سؤالات را استخراج و سپس به سامانه پیامکی ارسال کنند.
علاقه‌مندان تا 10 بهمن‌ماه می‌توانند پاسخ‌های صحیح خود را به صورت عددی شش رقمی به سامانه پیامکی 100040041213 و 50005151414243 ارسال کنند.
یادآور می‌شود؛ میان شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح را به همراه نام، نام خانوادگی و استانشان ارسال کرده‌اند، قرعه‌کشی 12 بهمن‌ماه انجام می‌گیرد و اسامی برگزیدگان از طریق کانال تلگرامی و پایگاه اینترنتی مؤسسه اطلاع‌رسانی می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید