خبر فوری

حذف 30 میلیون نفر از لیست دریافت یارانه شایعه است

علی اصغر یوسف‌نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در لایحه‌ای  که دولت به مجلس ارائه کرده عددی برای حذف افرادی که یارانه دریافت می‌کنند ذکر نشده است، گفت: اینکه گفته می‌شود 30 میلیون نفر در سال آینده از لیست دریافت یارانه حذف می شود نادرست و شایعه است.

وی ادامه داد: طبق قانون دولت باید سازوکاری برای شناسایی افرادی که نیاز به دریافت یارانه ندارند را تعبیه کند و از این طریق آنها را از لیست خارج کند.

بیشتر بخوانید:2 مصوبه جدید کمیسیون تلفیق برای ایثارگران

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید براینکه در جلسه اخیر اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق با تیم اقتصادی دولت نیز نمایندگان اعلام کردند که دولت نباید در حذف افرادی که یارانه دریافت می‌کنند شتاب داشته باشد، افزود: تا زمانی که دولت سازوکار مناسبی برای شناسایی افرادی که نیاز به دریافت یارانه ندارند را تعبیه کند نباید با شتاب و عجله افراد را از لیست دریافت یارانه حذف کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور تصریح کرد: نمایندگان نیز تکلیفی برای دولت مبنی بر اینکه در سال آینده چند نفر باید از لیست دریافت یارانه حذف شوند نداشته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید