اقتدار ایران در خلیج فارس به استکبار جهانی دیکته شده است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو دوشنبه‌شب در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر در بوشهر اظهار داشت: اگر نقش رسانه‌ها را در عرصه‌های مختلف تجزیه و تحلیل کنیم به این نتیجه می‌رسیم که رسانه نقش و کارکرد قابل توجی در توفیق و تعمیق مسائل مختلف کشور دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها هدف‌گذاری دقیق و مدون در حوزه علم و تولید علم و پشتیبانی از علم دارند، اضافه کرد: رسانه‌های پیشرو با نیازسنجی و کارشناسی دقیق با دو نگاه موضوع‌محور و مخاطب‌محور اقدام به تولید محتوا می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: در حوزه مخاطب‌محور وقتی که ما به رسانه‌های مختلف نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در سنین مختلف و صنوف گوناگون و لایه‌های مختلف جامعه معضلات و مسائل مختلف را تحلیل و راه‌های برون رفت را پیدا می‌کنند.

رسانه ابزار قدرت است

وی با بیان اینکه رسانه‌های جمعی صنعتی رو به رشد هستند که تامین‌کننده محتوای مورد نیاز جامعه هستند، خاطرنشان کرد: رسانه ابزار قدرت است که برای نظارت و کنترل و نوآوری در جامعه فعالیت دارند و می‌تواند برای سایر منابع هم جانشینی مناسب باشد.

سردار رزمجو با بیان اینکه رسانه‌ها تجلی‌گاه نیازهای ضروری زندگی مردم هستند، افزود: جایگاه رسانه‌ها جایگاه بروز تحول فرهنگی است و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلان نقش رسانه را می‌بینیم، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها را در دوران جنگ، دوران فعالیت‌های اقتصادی و عرصه سیاست و…  می‌بینیم و در این عرصه رسانه میدان‌دار است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بخشی از موفقیت‌های نظام به رسانه برمی‌گردد، آرامش، تهدید، ناآرامی، اغتشاش و . . . در محتوای رسانه‌های ما رقم می‌خورد.

اشرافیت و آمادگی عملیاتی در خلیج فارس

وی با اشاره به حماسه ۲۲ دی‌ماه سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس، اظهار داشت: همه این کارها کار خدا بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، خدا خواست حماسه بزرگی به این صورت رقم بخورد و اقتدار ایران اسلامی ثابت شود.

سردار رزمجو اضافه کرد: دریا همیشه پرتلاطم است، امواج دریا خروشان است، محیط دریا همواره زنده است و نیروی دریا در این محیط زندگی می‌کند و با بزرگ‌ترین دشمن انقلاب اسلامی در تقابل است؛ هم را می‌بینند و با خلق اقتدار با اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی دشمن را رصد می‌کنند.

وی بیان کرد: نیروی دریایی در محیطی است که در آستانه درگیری است و در همین حماسه دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اگر تیری شلیک می‌شد. جنگ واقعا بزرگی شروع می‌شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایطی که انقلاب اسلامی در خاکریز بحث برجام در تکاپو بود و شاخ به شاخ استکبار مقابله می‌کرد و آنها عربده می‌کشیدند و در کنار اشکالات عرصه دیپلماسی مطرح می‌کردند، خداوند زمینه خلق عظمت انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

خدا خواست که آمریکا تحقیر شود

وی ادامه داد: رزمندگان استان بوشهر این حماسه بزرگ را رقم زدند؛ وقتی که تفنگداران آمریکایی دستگیر و به جزیره فارسی منتقل شدند، سران این کشور به التماس افتادند که این افراد را آزاد کنیم ولی با پاسخ قدرتمند جمهوری اسلامی روبرو شدند. لحن و ادبیات آمریکایی‌ها و متحدانشان تغییر کرد.

سردار رزمجو افزود: کار خدا بود که بار دیگر همه شرایط را فراهم کرد که آمریکا تحقیر شود. تفنگداران دستگیر شده نظامی ساده نبودند بلکه مربی نظامی بودند و در کشورهای مختلف کلاس داشتند. در این حماسه کمر استکبار در خلیج فارس شکست.

وی با بیان اینکه این حماسه یکی از حماسه‌های تاریخ استان بوشهر است و در تاریخ تابناک انقلاب اسلامی می‌درخشد، گفت: تمام مردم با هر مشکل و هر سلیقه پس از این حماسه خوشحال بودند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید