خبر فوری

درخشش هوش مصنوعی در CES 2018

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوش مصنوعی با معرفی پیشرفت‌های مربوطه در زمینه‌ی خودرو و تکنولوژی سیستم‌های خانه، در CES 2018 درخشید. ال‌جی تلویزیون SUHD و AI OLED جدید خود را با تکنولوژی ThinQ AI و Alpha 9 معرفی کرد. این تلویزیون توانایی ارائه کیفیت سینمایی و همچنین کنترل صوتی تمام خانه را دارد.
تکنولوژی ThinQ AI که WebOS تلویزیون ال‌جی را با Google Asistant ادغام می‌کند، این اجازه را به کاربران می‌دهد تا با صدها دستور صوتی محتویات خاصی را جستجو کرده و همچنین کنترل تلویزیون را بدست آورند. با این تکنولوژی همچنین می‌توان لوازم خانگی در منزل را کنترل کرد.

 هوش مصنوعی

ایجاد رسوم جدید

گوگل و ال‌جی همکاری خود را اعلام کردند که با تلفن های همراه آغاز و با ساعت ها، تلویزیون های OLED، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و سایر محصولات ادامه پیدا کرده است.
این دو کمپانی همچنین در ساخت یک اسپیکر جدید نیز همکاری کرده‌اند که در سال جاری تولید خواهد شد.

خودروهای هوشمند

پاناسونیک تلاش‌های جدید بسیاری را معرفی کرد که تکنولوژی خودرو را توسعه داده است. این تلاش‌ها شامل کار کردن با Alexa بوده که تکنولوژی دستیار صوتی را فراهم کرده است.

 هوش مصنوعی

به‌طور مثال کاربران می‌توانند با استفاده از Alexa، آهنگ را از اینترنت پخش کنند، مسیر را برای مکان‌های محلی مانند کافی‌شاپ انتخاب کنند، مطمین شوند که درب منزل قفل بوده و چراغ‌ها خاموش است یا حتی در مسیر بازگشت به خانه پیتزا سفارش دهند.

تویوتا نیز با معرفی تکنولوژی خودرو خود سر و صدای زیادی کرد. این کمپانی یک اتحاد جدید و مفهوم جدیدی از خودرو را با نام e-Palette را معرفی کرد. این مفهوم جدید می‌تواند برای ساخت خودروهای با رانندگی اتوماتیک به کار گرفته شود که کاربرد آن تحویل غذا و بسته‌های پستی و حمل‌ونقل‌های مربوط به پزشکی در شهر‌های بزرگ می‌باشد.

 هوش مصنوعی

کسانی که در مراسم CES 2018 حضور داشتند از به تعویق افتادن یکی از رویداد‌ها ناامید شدند. نمایش گروه کارگران SourFly، نخستین هلیکوپتر هیبریدی الکتریکی در جهان، به دلیل آب‌وهوای بد در محل نوادا به تعویق افتاد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید