خبر فوری

بهبود وضعیت راه روستایی در هرمزگان تا پایان سال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،رضایی معارون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: تا پایان امسال 250 کیلومتر از راه های روستایی در هرمزگان آسفالت می شود.

وی گفت: برای آسفالت این راه ها بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که 25 میلیارد تومان از این هزینه ها از محل اعتبارت استانی است.
معارون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه کشور آسفالت همه روستاهای بالای 20 خانوار در دستور کار است.
رضایی با اشاره به مشارکت خیران در طرح های راهسازی گفت: در صورتی که اهالی روستا و خیران زیرسازی جاده ها را انجام دهند ،این اداره هزینه آسفالت را پرداخت می کند.
معاون روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: طبق قانون آسفالت درون روستاها بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و روکشی آسفالت جاده های روستایی نیز بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
هرمزگان 9 هزار و 938 کیلومتر راه روستایی دارد که از این شمار 4 هزار و 670 کیلومتر آسفالته است.
هزار و 692 کیلومتر از این راه ها در محدوده روستاهای بالای 20 خانوار است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *