ثبت بیش از هزار تماس در سامانه سامد/ پاسخگویی مسئولان به مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون هزار و نهصد تماس در سامانه سامد به ثبت رسیده است .

وی افزود: پس از ارجاع تماس ها به دستگاه های اجرایی مربوطه نهصد و نود مورد منجر به نتیجه شده است.

استاندار هرمزگان گفت : بر اساس برنامه زمان بندی هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر می شود.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان هم گفت: روزانه حدود بین 80 تا 120 تماس مردمی در این سامانه ثبت می شود.
محمد رضا پاکروان افزود : 7 تا 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواست های مردمی است.
وی گفت : درخواستهای مردمی با شماره تلفن 111 به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.

بستر درج آگهی تُوار

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *