خبر فوری

قسمت چشمگیر تلفات موتورسواران متخلف در سوانح رانندگی آران و بیدگل

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد ظهر شنبه، در تیم بهداشت، تندرستی و امنیت غذایی شهرستان که با دستور کار ارزیابی حوادث و مصدومان متاثر از تصادفات برگزار شد، تعلیم به گروههای هدف به خصوص تعلیم مقررات و مقررات رانندگی را در کاهش سوانح و حوادث مفید دانست و اظهار داشت: طرح بدون برنامه و تعلیم به موفقیت نمی رسد.

وی تعلیم و آگاه سازی مردم در مورد مقررات و مقررات رانندگی را نیازمند برنامه میان مدت و بلند مدت دانست و اضافه کرد: مستلزم آگاه سازی مردم، همکاری تمام دستگاه های اجرایی و فراگیر شدن تعلیم و فرهنگ صحیح ترافیک در سطح جامعه هست.

فرماندار آران و بیدگل به قسمت چشمگیر ۳۹ درصدی تلفات موتور سواران متخلف در سوانح رانندگی در سطح کشور اشاره نمود و اظهار کرد: به طور مستمر شاهد صحنه هایی هستیم که در آنان هم وطنان موتورسوارمان به سبب بی احتیاطی حوادثی را رقم می زنند که منتج به تلفات جانی و یا نقص عضو می گردند.

مسعود دهقانی، سرپرست شبکه بهداشت و معالجه شهرستان آران و بیدگل نیز در این نشست فوت و میر متاثر از حوادث حمل و نقل این شهرستان در سال ۹۵ را ۱۵ مورد دانست و اضافه کرد: بیشترین درصد بروز مصدومان برطبق سن در این شهرستان مربوط به سن ۲۰ الی ۲۹ سال هست.

وی بیشترین درصد بروز مصدوم شدن برطبق نوع سانحه در این شهرستان را سقوط و تصادف موتورسوار اعلام و اضافه کرد: بیشترین درصد بروز مصدوم شدن برطبق محل سانحه، کوچه و خیابان بوده هست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید