خبر فوری

ناپایداری جوی در هرمزگان از فردا

مرضیه سی سی پور روز شنبه در اظهار کرد و گو با ایرنا اضافه کرد: ناپایداری جوی از پس از فردا به طور ورزش باد تقریبا شدید شمال غربی می باشد که علت موج دار شدن خلیج فارس و تنگه هرمز می گردد.
وی اظهار داشت: از روز دوشنبه نیز با تاثیر خیز ناپایدار شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق من جمله در منطقه های شرقی حدس می گردد.
کارشناس حدس اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: روز سه شنبه نیز شاهد وزش باد تقریبا شدید شمال شرقی با احتمال گرد و خاک در منطقه های غربی و مرکزی استان هستیم که علت موج دار شدن تنگه هرمز می گردد.
سی سی پور حدس زد: انتهاء هفته نیز شاهد خنک تر شدن هوا در هرمزگان هستیم.
وی یاد آورشد: از لحاظ بیشینه دمایی در شبانه دیروز شهرستان حاجی آباد با صفر درجه سانتی گراد خنک ترین شهر و میناب با 25 درجه سانتی گراد گرم ترین شهر هرمزگان هست.
نوسان دمایی شهر بندرعباس نیز بین 11 تا 25 درجه سانتی گراد بوده هست.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین خبر ها استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید