خبر فوری

شهردار بندرعباس:تخفیف 25 درصدی عوارضات ساختمانی به مناسبت عید فطر

هرمزبان:شهردار بندرعباس از تصویب شورای اسلامی شهر بندرعباس برای اعمال تخفیفات 25 درصدی عوارضات ساختمانی به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،عباس امینی‌زاده در این باره اظهار کرد: این تصمیم به پیشنهاد شهرداری بندرعباس و به مناسبت ایام عید سعید فطر مطرح و در صحن علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس همواره در طول سال اقدام به اعمال تخفیفات در مناسبت‌های مختلف می‌کند، افزود: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر بندرعباس، تخفیف 25 درصدی عوارض پروانه ساختمانی، تعمیرات، تمدید، توسعه، اصلاح و تغییرات، دیوارکشی و پایان کار در صورت پرداخت نقدی تا پایان شهریورماه سال جاری لحاظ خواهد شد.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: این تخفیفات تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت و به ازای هر ماه 1.5 درصد از 25 درصد کاهش می‌یابد.

امینی‌زاده این فرصت را موقعیتی مطلوب برای انبوه‌سازان، پیمانکاران و شهروندان دانست و تصریح کرد: بر اساس تبصره این مصوبه شورای اسلامی شهر بندرعباس، وجوه سپرده، فضای سبز، آموزش و پرورش، آتش‌نشانی و مالیات بر ارزش افزوده از تخفیفات مستثنی است.

وی گفت: بر این اساس، میزان تخفیفات جرائم تاخیر دیرکرد پرداخت عوارض و بهاء خدمات موضوعاتی مانند نوسازی، مشاغل، تابلو و بهاء، 60 درصد از تاریخ تصویب تا پایان مرداد به صورت ثابت و استمرار آن به ازاء هر ماه 5 درصد کاهش تا پایان سال جاری کاهش می‌یابد.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: در سایر بندهای این دستورالعمل به اعمال تخفیفات در چک‌ها و سفته‌های سررسی، بدهکاران موضوع اسناد دریافتی معوقه، مطالبات شهرداری ناشی از توافقات و غیره نیز اشاره شده و امکان تهاتر طبق ضوابط مشخص نیز میسر است.

متقاضیان متقاضی موارد ذکر شده می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شهرداری به آدرس WWW.BandarAbbas.ir و یا مراجعه حضوری به شهرداری‌های مناطق بندرعباس از جزئیات بیشتر این طرح کسب اطلاع کنند./خبرآنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید