خبر فوری

صالح دریانورد:امکان توسعه همکاری با مرکز آموزش مدیریت دولتی فراهم است

هرمزبان:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان گفت: امکان توسعه سطح همکاری با مرکز آموزش مدیریت دولتی در اجرای برنامه های آموزشی و پروژه های پژوهشی در هرمزگان فراهم است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،صالح دریانورد در دیدار با اسماعیل ملک اخلاق رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان برخی مسائل دوران گذار در استقرار سازمان مدیریت در استان ها، عنوان کرد: با توجه به گستردگی و تنوع محیطی استان هرمزگان، پتانسیل های قابل ملاحظه ای به خصوص در حوزه فعالیتی موسسات علمی و دانشگاهی، اساتید فرهیخته و مدیران با تجربه در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: امکان توسعه سطح همکاری با مرکز آموزش مدیریت دولتی در اجرای برنامه های آموزشی و پروژه های پژوهشی در هرمزگان فراهم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان همچنین با اشاره به عملکرد مرکز آموزش و پژوهش استان هرمزگان از رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی جهت بازدید از سازمان مدیریت و مرکز آموزش و همچنین شرکت در شورای اداری استان هرمزگان دعوت به عمل آورد.

دریانورد خاطرنشان کرد: دکتر جادری استاندار هرمزگان نیز توجه و کمک های ویژه ای نسبت به برنامه های آموزشی کارکنان و مدیران استانی و نیز تسهیل گری در راه اندازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان هرمزگان داشته است.

ظرفیت های استان ها بازوهای اجرایی مرکز آموزش مدیریت دولتی محسوب می شوند

در ادامه این دیدار نیز دکتر اسماعیل ملک اخلاق رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ضمن ابراز خرسندی از تعامل مدیران و رؤسای سازمان های مدیریت استان ها با این مرکز، بیان داشت: ظرفیت های استان ها به عنوان محور و پشتیبان و بازوهای اجرایی مرکز آموزش مدیریت دولتی در پیاده سازی پروژه ها و برنامه های راهبردی محسوب می شوند.

وی افزود: با استقرار به موقع سازمان های مدیریت در سطح کشور روابط آنها با سازمان مدیریت کشور نیز تقویت شده و امیدواریم در آینده این تعاملات به طور مستقیم تر تعریف و صورت پذیرد.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی در ادامه به بیان گام های بنیادین توسعه نظام اداری کشور از جمله تدوین استراتژی های تحقیق و توسعه، توسعه مدیران حرفه ای، پرورش آنالیزورها و استراتژیست های سازمانی، طراحی برنامه های مشاوره مدیریت و فعال سازی اتاق های فکر، توسعه متوازن در مناطق ایران و محورهای آینده نگاری در حوزه مدیریت دولتی نوین پرداخت./خبرآنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید