بازداشت دزدان مسلح طلافروشی در بندرعباس

سردار عزیزاله ملکی صبح امروز در حاشیه بازدید از مغازه طلافروشی مورد دزدیدن واقع شده در اظهار کرد وگو با ایسنا اظهار کرد: در حدود ساعت 10 تا 11 صبح روز دوشنبه (11 دی) از مسیر مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی هرمزگان باخبر گردیدیم که یک مغازه طلافروشی واقع در  چهارراه مرادی شهر بندرعباس مورد دزدیدن واقع شده هست.

ریاست پلیس هرمزگان با اظهار این که سارقین بعد از دزدیدن به ابزار یک دستگاه خودروی پژو 405 که در انتظار آنها بود از محل متواری شدند، اضافه کرد: این مبحث سریعا در دستور کار مخصوص پلیس جای گرفت و بعد از انجام کارهای اطلاعاتی و فنی با مسرت پنهان گاه سارقین که در منزلی واقع در محله نخل پیرمرد بندرعباس بود، شناسایی گردید.

وی با اشاره به این که بعد از تحقیقات پلیس محرز گردید سارقین جفت پلاک یک خودروی پراید را در منطقه دیگری از شهر ربوده و روی خودروی 405 کشف شده انتصاب کرده اند، افزود: علاوه بر این مشخص شد این سارقین که همگی غیربومی بودند پیشینه دزدیدن از طلافروشی در شهر بندرعباس را داشته و در پوشش گچ کار، خانه ای را کرایه کرده و از مدتها قبل در این خانه مجردی، برای دزدیدن مسلحانه از طلافروشی برنامه ریزی می کردند.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید