خبر فوری

شمخانی: عربستان سعودی در حوادث موخر ایران دست دارد/چند روز دیگر وقایع انتهاء می یابد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، شمخانی دوشنبه شب در عنوان کرد و گو با شبکه تلویزیونی «المیادین» بررسی اش را از نا آرامی های موخر در ایران که از پنجشنبه گذشته شروع شده، گفته بود.
وی به کوشش بعضی کشورها من جمله عربستان در تحریک فضای داخل ایران از مسیر اینترنت پرداخت و آنچه در فضای اینترنت در مورد ایران در جریان هست را «جنگ نیابتی» بر علیه ملت ایران دانست.
شمخانی عنوان کرد: هشتگ های مربوط با وضع ایران در آمریکا و انگلستان و عربستان سعودی و جاهای دیگر ساخته شده هست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: 27 درصد از هشتگ هایی که در اینترنت در مورد ایران به راه افتاده مربوط به سعودی هاست.
شمخانی عنوان کرد: سعودیها سازمانی را درست کرده اند و افرادی نیز از خارج از آن کشور برای اداره این سازمان آورده اند چون خودشان چنین قدرت را ندارند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منافقین را نیز وسیله سازمان تحت رهبری سعودیها دانست و عنوان کرد: سعودیها از جایی که فکرش را هم نمی کنند از ایران جواب شایسته ای خواهند گرفت و آنان به خوبی خطر جواب ما را می دانند.
وی اضافه کرد: عربستان سعودی توان ندارد با مداخله در ایران و تحریک ملت آگاه ایران بر شکست هایش در یمن سرپوش بگذارد.
شمخانی عنوان کرد: حساسیت ملت ایران نسبت به مداخله سعودی در امور کشورمان زیادتر از حساسیت آنان نسبت به مداخله های آمریکا و ترامپ هست.
وی خصومت غرب با ایران را ابلهانه شرح کرد و عنوان کرد: هدف از مداخله بیگانه سازمان یافته در ایران این هست که جلوی پیشرفت کشورمان گرفته گردد. آنان قصد دارند حرکت رو به جلوی ایران را از داخل به هم بزنند و در مقابل آن مانع تراشی کنند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در ادامه عنوان کرد و گو با المیادین تاکید کرد که ناخشنودی قسمتی از مردم ایران از وضع اقتصادی کشور یکی از دلایل داخلی اعتراضهای خیابانی موخر بود.
شمخانی در عین حال عنوان کرد: مشکلات اقتصادی تنها مربوط به ایران نیست. مشکلات اقتصادی ایران متاثر از جنگ، تحریم و بعضی ناتوانی های مدیریتی ماست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی اطمینان داد که آنچه در ایران در حال واقع شدن هست طی چند روز آینده انتهاء می یابد و جای هیچگونه نگرانی در این مورد نیست.
خاورم**2054
انتشاردهنده: محمد خواجوئی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید