خبر فوری

مقام و منزلت زن بحدی بالاست که ذات اقدس الهی حق تقدم را به دختر داده هست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه در سمینار زن بلوچ، بانوی مهر و حوصله در زاهدان برپایی چنین سمینار هایی را مجال شایسته ای برای تقویت شناخت مقام و منزلت زنان در نگاه دین مبین اسلام برشمرد و اضافه کرد: بنابر بیانات نبی مکرم اسلام (ص) خوب ترین فرزند دختر هست البته دختری که بتواند از کیان دین خود و خانواده اش پاسداری کند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت جنوب شرق کشور لطافت و مهربانی را از خصلت های خوب زنان دانست و عنوان کرد: لطافت گفتار حضرت زهرا(س) پیامبر مکرم اسلام (ص) را به تمجید و تسلیم در می آورد.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: امروز علاوه بر تشیع، زیادی از اهل سنت نیز به «سید» بودن خودشان مفتخر هستند که از آن جمله امام جمعه اهل سنت چابهار و امام جمعه اهل سنت سراوان از خاندان سادات بودنشان را برای خود افتخاری بزرگ می دانند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اهتمام کرد: هیچ گروه و نژادی در دنیا به اندازه سادات شهید نداده و کشتار بی رحمانه در حق آنها صورت نگرفته هست.
مسئول واحد زنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز در این سمینار عنوان کرد: حدود 50 مقاله با مباحث متفاوت مربوط با خانم ها بلوچ به دبیرخانه این سمینار دست یافته هست.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا شماری از زنان پژوهشگر سیستان و بلوچستان که مقالات ارسالی آنها در این سمینار برتر شناخته گردید مورد تقدیر جای گرفتند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید