پلیس آب در بندرلنگه تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از آبفای شهری هرمزگان، فرید معتمدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان ضمن قدردانی از تلاش­های عوامل نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان، اظهار داشت: در حال حاضر سرقت کنتور و درب منهول های آب و فاضلاب از جمله چالش های این امور است.

معتمدی، تعامل آبفا با نیروی انتظامی را مثبت و سازنده دانست و گفت: برای جلوگیری از سرقت کنتور ها شماره سریال آن ها در سیستم ثبت و پلمپ می شود و از درب های ضد سرقت برای منهول ها استفاده می شود.

وی گفت: همچنین  به منظور جلوگیری از سرقت کنتور آب و درب منهول، اکیپ پلیس آب بویژه برای گشت زنی در مناطق کم تردد این شهر تشکیل شده است.

پرداخت بدهی آب بها پرسنل نیروی انتظامی بندرلنگه

در ادامه، فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه نسبت به پیگیری پرونده های حقوقی و قضایی، سرقت کنتور ها و راهکارهای مقابله با سوء استفاده از کنتور مشترکین قول مساعدت داد.

محمود حافظی همچنین در خصوص پرداخت بدهی آب بهاء پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد؛ اقدام لازم مبنی بر پرداخت بدهی آب بها توسط پرسنل انتظامی صورت می گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید