برای حل مشکل فقر فقط دعا کردن و کمیته امداد کافی نیست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، آیت‌الله نعیم‌آبادی در دیدار با مسئولین بخش شیبکوه و شهر بندرچارک، با بیان اینکه مسئولین جایگاه خود را مدیون نظام و مردم هستند، افزود: قبل از انقلاب اسلامی شورای شهر وجود نداشت اما با فرمان امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داد به دنبال واگذاری امور با مردم است و همین امر منجر به ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا شد. 

وی با بیان اینکه مسئولان اگر کاری را بتوانند انجام دهند اما انجام ندهند روز قیامت چه پاسخی برای بیان دارند، تصریح کرد: متأسفانه در بهره‌گیری از دریا روزبه‌روز عقب‌نشینی می‌کنیم به‌گونه‌ای که جزیره کیش که به جزیره مروارید معروف بود امروز به‌جای انبار مروارید تبدیل به انبار اجناس چینی شده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه به‌جای خدمت به دریا، آن را آلوده کردیم، اضافه کرد:  ماهیگیری نسبت به سابق ضعیف‌تر شده که نشان‌دهنده آن است که قدر نعمت بزرگ دریا را نمی‌دانیم. 

وی با اشاره به اینکه برخی کشورها با تصفیه آب دریا، آن را برای کاشت گندم استفاده می‌کنند، عنوان کرد: شکر، یعنی از نعمت‌ها خوب استفاده کردن پس باید به‌درستی از نعمت‌های الهی بهره گرفت. 

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر اینکه مسئولین باید بدانند چطور از دریا استفاده کرد، اضافه کرد: اگر مسئولین برای حل مشکلات منطقه‌ای خطاب به وزرا طرح منطقی بدهند، بنده حمایت می‌کنم و از تمام توان برای عملیاتی شدنش استفاده خواهم کرد. 

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و روستا باید زبان مردم باشند، افزود: برای حل مشکل فقر فقط دعا و کمیته امداد کافی نیست؛ اگر شکر، احسان و قناعت در جامعه جاری بود بسیاری از مشکلات حل می‌شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید