انهدام باند بزرگ قاچاقچیان سوخت در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ از قاچاقچیان سوخت و کشف محموله های سوخت قاچاق در مرزهای آبی بندرعباس خبر داد.

وی افزود:محموله های سوخت قاچاق در سواحل بندر پل  شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت:در این عملیات 3 فروند شناور لندینگ کرافت توقیف و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل نیز کشف شد.

سرهنگ علی اصغر خرم روی با اشاره به اینکه شناورهای توقیف شده دارای ۱۲ مخزن متعدد آغشته به سوخت و جاساز بوده گفت:این مخازن غیرمجاز گنجایش ۵۴۰هزار لیتر سوخت دیگر را نیز دارد.

وی افزود: عوامل مرتبط با این باند شناسایی و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید