استاندار : 19میلیارد تومان تسهیلات به واحد تولیدی هرمزگان اختصاص یافت

.به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا ، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در شصت ویکمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان افزود: فعال شدن واحدهای کوچک و متوسط در رونق تولید بسیار موثرمی باشد وپشتیبانی دستگاه‌های خدمات ‌دهنده و همچنین بانک‌ها در این زمینه بسیار مهم است.
وی با اشاره به بازدید از پنج واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو بندرعباس ، افزود: در این بازدیدها با مسائل و مشکلات این واحدها آشنا شدیم و برای رفع آنها باید در کارگروه رفع موانع تولید اقدام شود.
وی ادامه داد: برای کمک به سرمایه‌ گذاران و تولیدکنندگان افزایش روند سرعت کارهای بانکی و پرداخت تسهیلات بسیار مهم است و باید این کمک‌ها به هنگام صورت گیرد تا انگیزه فعالان تولید نیز افزایش یابد.
همتی تصریح کرد: نتیجه فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی کمک به رونق اشتغال و تولید است و از این رو باید به طور ویژه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط را مورد توجه قرار دهیم.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید