بانوی فوتسالیست هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد

لوئیزا بصیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فهیمه زارعی ملی پوش هرمزگانی است که به همراه 17 بازیکن دیگر به مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان دعوت شده است.
وی با بیان اینکه مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان از 24 آبان ماه در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز می شود، خاطرنشان کرد: این اردو تا سوم آذرماه ادامه دارد و بازیکنان تیم ملی فوتسال پس از برگزاری این اردوی تدارکاتی دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایتالیا برگزار خواهند کرد.
دبیر کمیته بانوان هیات فوتبال هرمزگان اظهار کرد: فهیمه زارعی ، فوتسالیست پرافتخار این استان، در مراسم برترین های فوتسال ایران در سال 95 که شهریورماه امسال برگزار شد، به عنوان بهترین بازیکن فوتسال بانوان ایران انتخاب و معرفی شد.
بصیریان خاطرنشان کرد: زارعی عضو تیم فوتسال ملی حفاری اهواز و از بازیکنان پرآوازه استان هرمزگان است.
وی اظهار کرد: فوتسال در میان بانوان هرمزگانی از جایگاه بالایی برخوردار است و دختران این استان توانسته ‌اند بارها به تیم ‌های ملی دعوت شوند و در تیم ملی ایران بدرخشند که بطور قطع با برنامه ‌ای که هیات فوتبال استان برای فوتسال تدارک دیده، شاهد درخشش هر چه بیشتر ورزشکاران استان هرمزگان خواهیم بود.
فهیمه زارعی ملی پوش هرمزگانی اهل شهرستان بشاگرد است که تاکنون 21 بازی را برای تیم ملی فوتسال کشورمان انجام داده است و 13 گل ملی را در پرونده خود دارد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید