خبر فوری
هرمزبان:مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد لرستان گفت: شهید حججی نمادی از تفکر انقلابی است.

شهید حججی نمادی از تفکر انقلابی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در همایش شهیدشناسی که با حضور خانواده شهید حججی در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: شهید حججی به تعبیر رهبر معظم انقلاب حجت خدا بود که خدا او را در مقابل دیدگان مردم قرار داد.

وی افزود: اخلاص، بی‌ریایی، خلوص نیت در زندگی، ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید حججی بود. این در حالی‌ است که در تمام کلیپ‌های موجود از این شهید، الگوپذیری از اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) و شهدا را می‌توان احساس کرد.

قدرتی با اشاره به وصیت‌نامه شهید حججی، بیان کرد: شهید حججی از دنیا، خانواده و همسر و فرزند برای رسیدن به خدا گذشت و مسیر دفاع از حرم حضرت زینب (س) را انتخاب کرده و به فیض شهادت نائل آمد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با بیان این‌که شهید حججی به هر جا نگریسته خدا را دیده، افزود: شهید حججی در جبهه جنگ و میدان رزم خدا را می‌دید و از امام رضا (ع) شهادت را طلب کرد.

وی با بیان این‌ که شهید حججی نماد تفکر انقلابی است، بیان کرد: شهید حججی کلکسیونی از خوبی‌ها بود. خلوص در نیت، عشق به خداوند و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، موجب شد شهید حججی به این مقام والا دست یافت.

این همایش به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، کانون دانشجویی صیاد شیرازی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید