خبر فوری

گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره هفته آینده به صحن علنی ارائه می‌شود/ فانی؛ مهمان آخرین جلسه

آخرین جلسه تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان فردا با حضور فانی برگزار می‌شود/ هفته آینده؛ ارائه گزارش نهایی صندوق به هیئت رئیسه مجلس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به اتمام گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس گفت: آخرین جلسه رسیدگی به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان فردا با حضور مسئولین شرکت سرمایه گذاری صندوق و همچنین علی اصغر فانی، وزیر پیشین آموزش و پرورش در مجلس برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: در جریان این جلسه گزارش نهایی صندوق در محضر مدعوین قرائت می‌شود تا هر مشکلی درباره گزارش وجود داشت، مدعوین نمایندگان را نسبت به آن قانع کرده و نهایتاً گزارش اصلاح و جمع بندی لازم انجام شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، یکشنبه هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید