خبر فوری

فرهنگیان و دانش‌آموزان نویسنده در بردخون تجلیل می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، ظهیر محمودی صبح یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی هفته کتاب منطقه بردخون اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب از فرهنگیان و دانش آموزان نویسنده تجلیل می‌شود.

وی افزود: کتاب میراثی ماندگار و مهم‌ترین گنجینه‌ای است که با نوشته‌های دلنشین و زیبا آدمی را به سفرهای دور و نزدیک می‌برد و با تجربه‌های مختلف آشنا می‌کند.

محمودی با بیان اینکه فضل و معرفت انسان را می‌توان از اندازه گرایش و عشق به کتاب و مطالعه سنجید، اضافه کرد: افراد کتابخوان با مطالعه دامنه لغات خود را افزایش می‌دهند و بهتر احساسات را بیان می‌کنند و در زندگی و کار موفق تر از دیگران هستند.

وی به ویژگی‌های مطالعه کنندگان اشاره کرد و گفت: افزایش توانایی کلامی، بالابردن تمرکز، آشنایی با هنر و جهان اطراف، بهبود قدرت تخیل، افزایش هوش، کاهش استرس، تقویت حافظه، غنی‌سازی اوقات فراغت و آرامش و آسودگی از ویژگی‌های افراد کتابخوان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: در این هفته برنامه های متنوعی مانند عضویت رایگان در کتابخانه ها، برگزاری مسابقه خلاصه نویسی، کتابخوانی، صفحه آرایی، داستان کوتاه، تجلیل از اعضا فعال کتابخانه‌های مدارس، نظافت کتابخانه مدارس، نشست قصه‌خوانی موضوعی اجرا خواهد شد.

حیدر مغدانی افزود: بازدید از کتابخانه عمومی شهر، برگزاری کلاس‌های درس ادبیات فارسی در کتابخانه‌ها، انجام سنت حسنه اهداء کتاب، شناسایی خیرین کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های کلاسی و آموزشگاهی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید