خبر فوری

رئیس دادگستری جاسک بر اثر برخورد خودرو با شترجان خود را ازدست داد

مهراب افغانزهی جمعه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 18 و12دقیقه بر اثر برخورد پژو405 با یک نفر شتر در کیلومتر 85محور جاسک – میناب حوالی روستای گتان رخ داد که متاسفانه حسین حبیب زاده بیژنی در دم فوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: در اثر این سانحه همسرشان نیز مصدوم و به بیمارستان خاتم الانبیا (ص)جاسک منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت که در حال حاضر حال عمومی آن خوب است.
رئیس اورژانس 115جاسک اظهار داشت: تصادف شترها با خودروها به عنوان یکی از معضلات وحوادث تلخ برای مردم رقم می خورد که درنیمه اول سالجاری 24 مورد تصادف برخورد خودرو با شتر داشتیم.
مهراب افغانزهی افزود: دراین مدت 6 نفر کشته و32نفرمصدوم شدند وخسارت زیادی هم به خودروها وارد شده است.
در شرق استان هرمزگان به علت شرایط کویری و جغرافیایی برخی از ساکنان روستاها از طریق پرورش شتر معیشت خود را می گذرانند، که بیشتر این شترها در بیابانها رها شده وبا حرکت در جاده حادثه آفرین شده اند.
با وجود اعتراض مردم ومسئولان منطقه هنوز وضعیت شترهای رها شده در اطراف جاده میناب به جاسک ساماندهی نشده و هرچند وقت یکبار شاهد ناگوارحوادث برخورد شترها با خودروها هستیم.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7199/ 6048
خبرنگار : حسن آتش زبان **انتشار : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید